littlesister

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av littlesister - 5 oktober 2012 20:22

Det är vad min blogg heter, som du har märkt.Jag heter Emelie och är tolv år.

Mina intressen är Japan, manga, rita, lyssna på musik, vara med kompisar, skissa kläder, origami(det är att man viker ett papper så att det blir en figur),

blockflöjt och att läsa böcker.  


 

Här är några origamiblommor som jag har gjort.





Det här är en kimono som hänger på väggen på Yasuragi Hasseludden.

En kimono är en traditionell japansk festklänning som finns i många

former och mönster.




 


Här är japanska dockor som man kan köpa i shoppen på Yasuragi.

Jag fick en sån på min 12-årsdag.



Det var allt för den här gången! Jag ska uppdatera så ofta jag kan.

Bilderna är inte mina, det är mammas bilder.


Kram Emelie  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ställe skulle du vilja fira jul på?
 Japan
 Hemma, som vanligt
 Hemma hos en släkting
 På månen
 I mitt rum
 På nätet
 Vem bryr sig om julen egentligen?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards